WHEEL CHECK

Wheel-Check, opgericht in 1997, produceert veiligheidsproducten voor wagenparken en voertuigen, zoals losse wielmoerindicatoren, die voertuigveiligheid bieden. Het merk heeft zijn hoofdkantoor in de VS en richt zich met zijn veiligheidsproducten op de transport- en auto-industrie. Lees meer

FILTER

Wagenpark- en voertuigonderhoud

WLTO-OWLTO-EWLTO-FWLTO-GWLTO-HWLTO-IWLTO-JWLTO-KWLTO-LWLTO-MWLTO-NWLTO-D

Wagenpark- en voertuigonderhoud FILTER

Indicatoren wielmoer

  • Wielcontroles
  • Wielcontroles
  • Wielcontroles
WHEEL CHECK

Wielcontroles

Artikel (42)

Over WIEL CHECK

De Wheel-Check-catalogus bevat een uitgebreide lijn losse wielmoerindicatoren. Het merk wielcontrolemoeren worden gebruikt voor het identificeren van losgeraakte wielmoeren met een snelle visuele inspectie. Deze goed zichtbare moeren zijn betrouwbaar en bieden verbeterde voertuigveiligheid.

Dingen om te overwegen

Alternatieven voor kruisverwijzingen

Dus als u op zoek bent naar een artikel van de concurrent dat niet op voorraad of verouderd is, Raptor Supplies heeft de gelijkwaardige Wheel-Check producten beschikbaar.

Verzending

Deze Wheel-Check producten zijn klein van formaat. Ze vereisen een zorgvuldige verpakking, omdat sommige artikelen tijdens het transport beschadigd kunnen raken. Daarom worden deze artikelen per koerier en luchtvracht geleverd voor minimale stilstand.

Veelgestelde Vragen / FAQ

Waar gebruik ik de rode Wheel-Check indicatormoer?

Deze rode koppelindicatormoer wordt gebruikt voor het markeren van een moer die is teruggetrokken, waardoor onderhoud wordt aangegeven door zich bewust te zijn van het probleem.

Wat is het nut van de oranje Wheel-Check-indicator?

De oranje moerindicator is een losse wielmoerindicator die ideaal is voor hogere temperaturen.

Hoe herken ik losse wielmoeren?

De indicator voor losse wielmoeren is vaak een klein puntig label. Deze tags zijn gemaakt van feloranje of geel plastic en zijn bevestigd aan de wielmoeren op de wielen van grote voertuigen. Als u een van deze tags ziet, is dit een signaal dat er mogelijk een probleem is met het vastzitten van de wielmoeren.

Wat veroorzaakt een los wiel?

Een los wiel kan worden veroorzaakt door te weinig aandraaien, wat betekent dat de wielmoeren niet voldoende zijn vastgedraaid. Dit kan gebeuren als er sprake is van corrosie of schade aan de onderdelen van het wielsysteem. Het gebruik van een goedkope of versleten slagmoersleutel of een lage luchtdruk in de sleutel kan ook leiden tot te weinig aandraaimomenten, waardoor het wiel niet stevig genoeg vastzit.