MARATHON MOTORS Globetrotter IEC-framemotoren, flens-/basismontage, B3/B14


Marathon Globetrotter-motoren voor algemeen gebruik zetten AC-vermogen om in koppel om mechanische belastingen aan te drijven. Ze zijn speciaal ontworpen voor toepassingen in HVAC, koeltorens, verpakkingsapparatuur, transportbanden, extruders, werktuigmachines en tandwielreductoren.

FILTER
Omgevingstemp. Bereik: 40 graden C , Montage: F3 , Lagers: Ball , Plicht: Doorlopend , Behuizing: TEFC , Kadermateriaal: Aluminium , Isolatieklasse: F , Max. Omgevingstemperatuur: 40 graden C , Motortoepassing: Algemene strekking , Motorontwerp: 3 fases , Ontwerp motorbehuizing: Volledig ingesloten ventilatorgekoeld , Thermische motorbeveiliging: Geen , Montage: Stijf , Typeplaatje toerental: 1745 , NEMA-ontwerp: B , Nominaal rendement: 87.5 , Oriëntatie: Horizontaal , Fase: 3 , toerentalbereik: 1701-1800 , servicefactor: 1.15 , Thermische bescherming: Geen , Spanning: 230/460
Style ModelInlijstingVollast versterkersHPHzkWRPMPrijs (ex BTW)
A
063T17FH5402
631.0/0.51/4600.181800€427.70
B
071T17FH5408
711.8/0.91/2600.371800€535.79
C
090LT17FH6419
90L5.4/2.7250/601.49-€887.60
D
090LT34FH6420
90L7.2/3.63602.243600€1,004.75

Werkingsmechanisme

  • Elektromotoren zetten elektrische energie om in mechanische energie voor het opwekken van beweging.
  • Kracht wordt in de motor geproduceerd door de interactie tussen een wikkeling met wisselstroom (AC) of gelijkstroom (DC) en het magnetische veld.

Voordelen

  • Marathon Globetrotter-motoren voor algemeen gebruik hebben een aluminium frameconstructie voor corrosiebestendigheid en thermische geleidbaarheid.
  • Deze efficiënte IE3-motoren verlagen de bedrijfskosten en verhogen de energiebesparingen terwijl ze snelheden tot 3600 tpm leveren.
  • Het kogellager is mechanisch vergrendeld op het aseinde om motorwrijving te verminderen.
  • Ze bieden een continue inschakelduur met asrotatie met de klok mee / tegen de klok in.
  • Deze driefasige units met een volledig gesloten, door een ventilator gekoelde behuizing laten lucht door de motor stromen en voorkomen oververhitting.
  • Ze maken horizontale flens-/sokkelmontage mogelijk en hebben MAX GUARD Klasse F-isolatie met NEMA premium efficiëntie.

Normen en goedkeuringen

  • CSA
  • UL
  • CE
  • NEMA

Veelgestelde Vragen / FAQ

Wat is het verschil tussen een-, twee- en driefasige motoren?

  • Enkelfasige motor: Stroom vloeit door een enkele geleider.
  • Tweefasige motor: Stroom vloeit door 4-draads geleiders (2 voor elke fase).
  • Driefasige motor: Stroom vloeit door 3 afzonderlijke geleiders.

Wat betekent continubedrijf?

Van een continue belasting wordt verwacht dat de hoogste stroom gedurende drie uur of langer continu werkt.

Wat is het verschil tussen TEBC- en TEFC-motoren?

Volledig gesloten ventilatorgekoelde (TEBC) motoren zijn vrijwel identiek aan TEFC-motoren, behalve dat het motorlichaam wordt gekoeld door een afzonderlijke "ventilator" die op het lichaam is geplaatst in plaats van door een op de as gemonteerde ventilator terwijl de motor op een hoog niveau werkt. snelheid.

We zijn hier om te helpen!

Op zoek naar een onderdeel dat hier niet vermeld staat?