Veelgestelde Vragen / FAQ

Verzenden jullie naar Duitsland?

Ja, we verzenden naar Duitsland vanuit ons magazijn in het VK

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden gevolgd via TNT Express of Royal Mail

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Artikelen die op voorraad zijn, worden binnen 24-48 uur verzonden en de levertijd is doorgaans 4-5 dagen. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met het trackingnummer

Moet ik invoerrechten/belastingen betalen?

Geen kosten als Raptor Supplies is een Brits bedrijf. Als u winkelt als bedrijf met een geldig btw-registratienummer, wordt de transactie voor btw als nul beoordeeld. Bij aankoop als particulier wordt er btw in rekening gebracht

Kan ik afhalen met mijn eigen koeriersaccount of vervoerder?

Uiteraard kunt u verzenden met uw FedEx / DHL / UPS-klantnummer. Vermeld bij het plaatsen van uw bestelling eenvoudig het rekeningnummer of neem contact met ons op dat u gebruik wilt maken van uw eigen vervoerder.

Biedt u lucht- of zeevracht aan?

Voor zware / omvangrijke artikelen gebruiken we lucht- en zeevracht die eerst in ons magazijn in het VK wordt afgeleverd. De uiteindelijke levering aan u in Duitsland gebeurt per wegvracht. Neem contact met ons op voor een vrachtaanbieding

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw bestelling binnen 30 dagen na levering retourneren, op voorwaarde dat de goederen in nieuwe staat zijn in hun originele verpakking. U bent verantwoordelijk voor de kosten van het terugzenden van de goederen naar Nederland

Kan ik een offerte krijgen?

Ja, voor elk product dat op de website wordt vermeld, dienen we een offerteaanvraag ("RFQ") in. U ontvangt een offerte per e-mail

Kunt u industriële onderdelen krijgen die niet op de website staan ​​vermeld?

Ja, we kunnen elk onderdeel kopen van een van de meer dan 2,000 Amerikaanse merken die we verkopen. Stuur een e-mail met uw verzoek

Moet ik op de website bestellen?

Nee, u kunt ons een bestelling mailen. U ontvangt dan een proforma factuur voor betaling. U heeft ook de mogelijkheid om uw aankoop online af te ronden met Paypal, Giropay of Sofort

In welke valuta kan ik betalen?

Wij accepteren betalingen voor online bestellingen in EUR. Voor offline bestellingen accepteren we alleen betalingen in EUR of GBP

Hoe kan ik betalen via overschrijving?

Selecteer eenvoudig "BANKOVERDRACHT" bij het plaatsen van uw bestelling. U ontvangt onze bankgegevens in de e-mail met de orderbevestiging. Vermeld bij het betalen uw ordernummer.

Contact

Neem direct contact op met uw accountmanager voor persoonlijk advies.
We zijn beschikbaar maandag tot vrijdag, van 07:30 tot 17:00.