Veelgestelde Vragen / FAQ

V: Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

A: Bestellingen voor bezorging binnen Nederland worden verzonden via TNT, Fedex of Post. Bestellingen naar klanten in België en andere landen in Europa verlopen via TNT

V: Wanneer komt mijn bestelling aan?

A: Artikelen op voorraad worden binnen 24 - 48 uur verzonden en de levertijd is normaal gesproken 5 - 7 dagen. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met het trackingnummer

V: Moet ik btw betalen?

A: Ja, over alle bestellingen die binnen Nederland worden bezorgd wordt 21% BTW in rekening gebracht. Voor klanten in België en de rest van Europa wordt geen btw aangerekend aan zakelijke klanten die een geldig btw-nummer invoeren

Vraag: Kan ik ophalen met mijn eigen koeriersaccount of expediteur?

A: Natuurlijk kunt u verzenden met uw FedEx / DHL / UPS-accountnummer als u wilt afhalen in ons magazijn in de VS.

Vraag: Biedt u lucht- of zeevracht aan?

A: Voor zware / omvangrijke artikelen maken we gebruik van lucht- of zeevracht naar Nederland, met uiteindelijke levering per wegvracht. Neem contact met ons op voor een vrachtofferte

V: Kan ik mijn bestelling retourneren?

A: Ja, u kunt uw bestelling binnen 30 dagen na levering retourneren, zolang de goederen in gloednieuwe staat en in de originele verpakking zijn

V: Kan ik een offerte aanvragen?

A: Ja, we bieden de optie Request for Quotation ("RFQ") aan voor elk product dat op de website wordt vermeld. U ontvangt per e-mail een offerte

Vraag: Kun je industriële onderdelen kopen die niet op de website staan?

A: Ja, we kunnen elk onderdeel kopen van elk van de meer dan 2,000 Amerikaanse merken die we aanbieden. Stuur een e-mail met uw offerteaanvraag

V: Moet ik op de website bestellen?

A: Nee, u kunt ons een inkooporder per e-mail sturen. U ontvangt dan een proforma factuur voor betaling. Tevens heeft u de mogelijkheid om uw aankoop online af te ronden met creditcard, Paypal of iDEAL

V: In welke valuta kan ik betalen?

A: We accepteren betalingen voor online bestellingen in EUR of GBP. Voor offline bestellingen accepteren we alleen betalingen in EUR

V: Hoe kan ik betalen via overschrijving?

A: Selecteer gewoon "BANKOVERSCHRIJVING" bij uw bestelling. U ontvangt onze bankgegevens in de orderbevestigingsmail. Geef uw ordernummer op bij de betaling.

Contact

Neem direct contact op met uw accountmanager voor persoonlijk advies.
We zijn beschikbaar maandag tot vrijdag, van 07:30 tot 17:00.