"Met E-procurement is het ons doel om de brug te vormen tussen uw indirecte inkoop en de online MRO-onderdelenlijst"

-Arjun Singh (oprichter)

Stel je voor dat je inkoopmanager bent bij een bedrijf. Je hebt een moeilijke opdracht om hieraan te voldoen, moet u een product aanschaffen dat buiten het bereik van uw huidige leveranciers ligt.

Hoe zou u Indirect Inkopen hiervoor aanpakken? ongeplande aankoop waarbij het product alleen op een website wordt vermeld (en niet via uw bestaande leveranciersbestand?)

Er zijn 2 mogelijke manieren om vooruit te komen:

e-aanbesteding

Maverick kopen via e-commerce
websites

Eén optie is dat iemand in uw organisatie een eigenzinnige aankoop doet, iets wat de meeste inkoopafdelingen echt niet leuk vinden. Het geeft geen prijsvoordeel, moeite met de ontvangst van de goederen, de ontvangst van de facturen en de boekhouding & gebrek aan transparantie. De meeste websites vullen geen verplichte vragenlijsten in en verstrekken geen verzekeringen, bankgegevens of certificeringen. Hun houding is “koop het product gewoon op onze website” of “alle aangeboden informatie over dit product staat online.

Bestaande benutten
leveranciers

U kunt ervoor zorgen dat een bestaande leverancier binnen uw netwerk contact opneemt met de website en namens u de aankoop doet, maar dit verlengt de tijdsperiode voor de aankoop van het artikel en voegt een onnodige laag toe tussen uw bedrijf en de verkoper, vooral als er heen en weer moet worden gewisseld over de aankoop van het artikel. technische geschiktheid, enz.

e-aanbesteding

Kortom, inkoopsystemen hebben dat wel gedaan nul vermogen om rechtstreeks zaken mee te doen

Maar wat als er een andere optie was? Waar u de e-commerceleverancier direct als geregistreerde leverancier kunt toevoegen, zelfs voor een eenmalige aankoop? Ervan uitgaande dat de leverancier aan uw onboardingvereisten voldoet, zou die optie dan niet snel en kosteneffectief zijn?

Maak kennis met E-Procurement, een oplossing die ontworpen is om uw problemen in gedachten te houden, om de kloof tussen inkoop en e-commerce te overbruggen.

We begrijpen dat klanten, hoe geïnteresseerd ze ook zijn in het kopen van een artikel dat op onze website staat, de aankoop gewoon niet online kunnen doen, omdat een inkooporder moet worden gegenereerd vanuit het inkoopimplementatiesysteem van de klant dat via e-mail wordt verzonden.

Onze oplossing: Maak het gemakkelijk om aan boord te komen Raptor Supplies als geregistreerde verkoper.

verkoperverkoper

Wij zijn niet "gewoon een website", we hebben 250+ toegewijde professionals over de hele wereld toegewijd aan het oplossen van de inkoopvereisten van onze klanten.

En als je aan boord moet Raptor Supplies snel kunnen wij u voorzien van alle benodigde informatie 24 uur.

Om aan de slag te gaan, stuurt u eenvoudigweg een handelsrelatieverzoek van uw SAP/Ariba of Coupa systeem [e-mail beveiligd]. Een lid van ons team neemt dezelfde dag contact met u op om de onboardingformaliteiten af ​​te ronden, zodat u snel een inkooporder kunt afgeven en de artikelen die u nodig heeft, snel kunt ontvangen.