LEESON Koeltorenventilatormotoren, driefasig, TEAO enkele snelheid, stijve basis


Leeson ventilatormotoren voor koeltorens zijn ideaal voor koeltorens, ventilatoren en blazers en andere veeleisende omgevingen. Deze motoren hebben een gietijzeren constructie voor structurele stijfheid en minder trillingen.

FILTER
Design: B , Behuizing: TEAO , Hz: 60 , Isolatieklasse: F , Max. Omgevingstemperatuur: 40 , Montage: Stijf , Fase: 3 , Rotatie: REV , toerental: 1800 , servicefactor: 1.15 , Schachtdia.: 1.125 "
Style ModelPower FactorPlichtInlijstingTypeVoltageVollast versterkersHPkWPrijs (ex BTW)
A
824528.00
80LUCHTOVER182TTL?230 / 4608 / 432.24€1,710.55
B
824537.00
82CONTINU AOM326TVTTS230 / 460122 / 615037€7,248.82
C
824529.00
83.5LUCHTOVER184TTL?230 / 46012.4 / 6.253.7€1,823.18
D
824542.00
86Doorlopend445TVTTS460172150112€23,974.36

Voordelen

  • Ze beschikken over een Inpro / seal-asaardingstechnologie om motorlagers te beschermen tegen schadelijke elektrische stromen, de betrouwbaarheid van de apparatuur te vergroten en ongeplande uitvaltijd tot een minimum te beperken.
  • Deze motoren bieden een stijve basismontage voor maximale stabiliteit en minder trillingen.
  • Ze zijn voorzien van TEAO-behuizingen (totaal gesloten lucht over) die in de luchtstroom zijn geïnstalleerd waar de luchtbeweging die door de ventilator wordt gegenereerd over de motor gaat om deze te koelen.
  • Hun driefasige ontwerp biedt een constant toerental van 1800 tpm bij verschillende pk's van 3 tot 150 pk.
  • Ze zijn voorzien van messing T-afvoeren aan beide uiteinden van de motor om mengsels van water en compressorsmeermiddelen uit koelsystemen te verwijderen.

Veelgestelde Vragen / FAQ

Wat zijn asaardingsringen?

Asaardingsringen bieden een alternatief pad naar de aardasspanning, dwz van de as door de ring naar het motorhuis (aarde), waardoor de lagers worden beschermd tegen beschadiging.

Wat is het doel van epoxyverf?

De wikkelstructuur van de motor is volledig gecoat met epoxy (een soort isolerende hars) die beschermt tegen roest/corrosie in zware atmosferische omstandigheden dan de standaard gelakte wikkelingen.

Wat is het nut van lagers in een motor?

Lagers is het verbindingspunt tussen de roterende (rotor) en stationaire (stator) elementen van de motor die een laag wrijvingsverlies vertonen. Ze zijn geschikt voor gebruik op hoge snelheid en zijn compatibel met een breed temperatuurbereik.

We zijn hier om te helpen!

Op zoek naar een onderdeel dat hier niet vermeld staat?