THOMSON Kogelbus


Thomson Super Smart Ball Bus-lagers verminderen wrijving voor vrije lineaire beweging op een as van gehard staal. Door hun lage wrijvingscoëfficiënt zijn ze geschikt voor kleine motoren, riemen en tandwielen.

FILTER
Laad capaciteit: 2200 , Materiaal: Delrin , Temp. Bereik: 0 - 185 F. , typen: Gesloten
Style ModelDroeg Dia.Binnen Dia. TolerantieLengteBuiten Dia.Prijs (ex BTW)
A
SSU10
0.625 "+/- 0011.5 "1.125 "€67.28
B
SSU10WW
0.625 "+/- 0011.5 "1.125 "€72.06
A
SSU16
1"+/- 0012.25 "1.563 "€128.40
A
SSEM16WW
16mm+ .01136 "26mm€81.45
A
SSEM16
16mm+ .01336 "26mm€80.64

Kogelbus

Thomson kogelbussen worden gebruikt voor het ondersteunen van lineaire bewegende assen en zijn voorzien van polymeerhouders en buitenste hulzen voor het leveren van een stille, soepele en wrijvingsarme lineaire beweging (wrijvingscoëfficiënt zo laag als 0.001). Ze zijn geïntegreerd met zelfuitlijnende eigenschappen voor een optimale verdeling van de belasting tussen de kogelbanen en voor een continue beweging van de as. Deze Super Ball Bushing-lagers bieden verder een diametrische passing wanneer ze worden geïnstalleerd op enigszins niet-ronde behuizingen en bieden 6 keer het laadvermogen of 216 keer de verplaatsingsprestaties, in vergelijking met conventionele stalen lineaire kogelbussen van Thomson. Kies uit een breed assortiment van deze gesloten kogelbussen verkrijgbaar in 0.625 & 1.000 inch / 16mm boringdiameters op Raptor Supplies.

Voordelen

  • De buitenhuls en kogelhouder van Thomson-lagers zijn gemaakt van Delrin (polyoxymethyleen) voor sterkte en vormvastheid.
  • Hun kogels zijn gemaakt van chroomstaal voor een hoge belastbaarheid en weerstand tegen slijtage en corrosie.
  • Deze Super Smart Ball Bus-lagers hebben een zelfuitlijnend vermogen om een ​​onvolmaakte installatie tot 0.5 graden per inch goed te maken.
  • Hun lagerplaten bewegen radiaal om scheeftrekken ten opzichte van de 60 Case LinearRace-as te voorkomen.

Normen en goedkeuringen

  • RoHS
  • REACH

Veelgestelde Vragen / FAQ

Wat is de maximale bedrijfstemperatuur van deze lagers?

185 graden F.

Zijn deze lagers beter dan conventionele lineaire kogellagers?

Thompson Super Smart Ball Bus-lagers hebben een zes keer hoger draagvermogen dan conventionele lineaire kogelbuslagers.

Hoe stellen deze lagers zichzelf uit na installatie?

De straal van het buitenoppervlak van hun lagerplaat is kleiner dan de binnenstraal van de precisiering. Door dit ontwerp kan de plaat de belasting gelijkmatig verdelen over beide kogelbanen en de doorbuiging van de behuizing en de as minimaliseren.

We zijn hier om te helpen!

Op zoek naar een onderdeel dat hier niet vermeld staat?