Platte verzending

Vaste verzendprijs bie producten vanaf €7.99 + btw

voor verzendingen boven €99,00

TB WOODS BK90 V-snaarrol Afneembaar 1groef 8.75 Od | AE6PMF 5UHF8

TB WOODS BK90 FHPQTBushed V-riemschijf, gietijzer, 4L type riem, 8.4 inch datum dia.

Beschikbaar
Item: AE6PMF Model: BK90Kruis Ref: 5UHF8

Haal het door Mei 3, vrijdag

Bezorgopties:

Int. Economie (6-10 dagen)
  • Int. Economie (6-10 dagen)
  • Int. Express (5-7 dagen)
  • Af fabriek ophalen

Product beschikbaar voor platte verzending. Vaste verzendkosten van € 7,99 bij transacties met een waarde van € 99,00 of meer en een totaalgewicht van minder dan 10 pond.

€112.56 /eenheid
Toevoegen Aan Winkelwagen
Een Offerte Aanvragen

Betalingsopties beschikbaar

Beschikbare leveringsopties

Product specificaties:

itemV-snaarschijf
4L, A of AX Riemafstand Dia.8"
4LA of A Belt Pitch Dia.8"
5L, B of BX Bandafstand Dia.8.4 "
Type riem4L
Droeg Dia.Bus vereist
Droeg TypeSnelkoppelingsbus
busQT
Bus vereistQT
BouwArm
Datumdiameter:8.4 "
Dimensie E0.13 "
Dimensie L1 1 / 4 "
Afmeting M1 / 2 "
Gezichtsbreedte0.88 "
Past op As Dia.1/2" to 1-1/2"
Industrie nummerBK90
traagheid WR0.3 lbs.-sq. voet
Binnen Dia.7"
MateriaalGietijzer
Max. Hoogte RPM2860 RPM
Aantal groeven1
Buiten Dia.8.75 "
Totale lengte1 3 / 8 "
Staanplaats Dia.8.81 "
Inclusief stelschroefNee
Gewicht4.3 Lbs.

Verzendingsinfo:

Gewicht schip (kg) 2.2725
Hoogte schip (cm)3.05
Scheepslengte (cm)23.62
Breedte schip (cm)22.86
HS-code8483509040
Land van herkomstUS

Productdetails:

TB Wood's BK90 FHPQT gebuste V-riemschijf wordt gebruikt met 4L-riemen voor een efficiënte krachtoverbrenging, wat zorgt voor een soepele en nauwkeurige werking van de riem in de automobielindustrie en industriële machines.

Kenmerken:

  • Deze TB Woods V-riemschijf is gemaakt van gietijzer voor hoge sterkte en weerstand tegen slijtage.
  • Het heeft een ontwerp met één groef voor een veilige en nauwkeurige grip op de riem, minimaliseert slippen en zorgt voor een efficiënte krachtoverbrenging.
  • Deze BK90-schijf wordt geleverd met een QT-bus, een snel los te koppelen bus, waardoor de schijf gemakkelijk kan worden geïnstalleerd en verwijderd.
  • Het is ontworpen om te werken met een maximale snelheid van 2860 tpm, wat zorgt voor een soepele en betrouwbare krachtoverbrenging, zelfs bij toepassingen met hoge rotatiesnelheden.

Veelgestelde vragen:

V. Hoe installeer ik deze TB Woods BK90 FHPQT gebuste V-riemschijf?

A.

  • Inspecteer de taps toelopende boring van de schijf en het taps toelopende oppervlak van de bus. Verwijder eventueel aanwezige verf, vuil, olie of vet.
  • Selecteer het type montage dat past bij uw toepassing.
  • Installeer de assleutel. Als de sleutel bij de bus wordt geleverd, gebruik dan die specifieke sleutel.
  • Plaats de bus op de schone as, met het flensuiteinde eerst naar binnen. Als de bus niet vrij over de as schuift, steek dan een schroevendraaier of iets dergelijks in de flenszaagsnede om als een wig te werken en de boring van de bus te openen. Pas op dat u niet te veel wigt, omdat dit de bus kan splijten.
  • Als u de stelschroef gebruikt, moet u deze net genoeg vastdraaien om te voorkomen dat de bus over de as glijdt. Draai de stelschroef niet te vast aan.
  • Schuif de schijf op zijn plaats op de bus en lijn de geboorde gaten in de schijf uit met de getapte gaten in de busflens.
  • Draai de tapbouten met borgringen losjes in het geheel.
  • Schuif de schijf zo ver mogelijk op de as met het grotere uiteinde van de conus naar buiten gericht.
  • Installeer de spie van de as en installeer vervolgens de bus op de as op een manier dat het taps toelopende uiteinde in de schijf past.
  • Als u de stelschroef gebruikt, moet u deze voldoende vastdraaien om te voorkomen dat de bus over de as glijdt.
  • Trek de schijf omhoog op de bus en lijn de geboorde gaten in de busflens uit met de getapte gaten in de schijf.
  • Draai de tapbouten met borgringen losjes in het geheel.
  • Draai met behulp van een momentsleutel alle tapbouten gelijkmatig en progressief draaiend vast tot het gespecificeerde aanhaalmoment in de tabel. Zorg ervoor dat er een opening is tussen de busflens en de schijfnaaf wanneer de installatie voltooid is.

V. Hoe kan ik deze V-riemschijf met bussen goed uitlijnen?

A.

  • Aandrijfassen moeten evenwijdig aan elkaar zijn om de juiste uitlijning te behouden.
  • Niet-parallelle assen en verkeerd geplaatste schijven zijn veelvoorkomende oorzaken van een verkeerde uitlijning.
  • Een verkeerde uitlijning leidt tot een ongelijkmatige verdeling van de belasting, waardoor bepaalde riemen sneller slijten en de totale levensduur van de riem wordt verkort.
  • Een verkeerde uitlijning van de schijven heeft tot gevolg dat riemen onder een hoek groeven ingaan en verlaten, wat leidt tot overmatige slijtage van zowel de riemen als de schijven.
  • Asuitlijning kan worden gecontroleerd door afstanden tussen assen op meerdere locaties te meten. Gelijke afstanden duiden op parallelle uitlijning.
  • De locatie van de schijf kan worden gecontroleerd met een richtliniaal of een touwtje. Een juiste uitlijning wordt aangegeven wanneer de snaar de schijven op gespecificeerde punten raakt.
  • Door elke schijf een halve omwenteling te laten draaien, kunt u vaststellen of de schijf wiebelt of dat de aandrijfas verbogen is.
  • Corrigeer eventuele verkeerde uitlijning door de positie van de schijven aan te passen.
  • Zodra de schijven zijn uitgelijnd, draait u de kolomschroeven gelijkmatig en progressief vast om een ​​veilige en stabiele verbinding te garanderen.

V. Hoe V-riemaandrijvingen spannen?

A.

  • Verklein de hartafstand zodat de riemen over schijven en in groeven kunnen worden geplaatst zonder ze over de zijkanten te forceren.
  • Schik de riemen zo dat zowel de bovenste als de onderste overspanning een vergelijkbare doorbuiging hebben.
  • Verhoog de hartafstand geleidelijk totdat de riemen goed aansluiten.
  • Bedien de aandrijving enkele minuten om de riemen in de schijfgroeven te plaatsen.
  • Observeer de aandrijving onder de zwaarste belasting en let op een lichte buiging van de slappe zijde van de aandrijving, wat de juiste spanning aangeeft.
  • Als de slappe kant gespannen blijft of als er te veel buigt of wegglijdt, pas dan de spanning dienovereenkomstig aan.
  • Als de riemen piepen tijdens het starten van de motor of onder piekbelasting, zijn ze niet strak genoeg en moeten ze worden gespannen.
  • Controleer de spanning regelmatig tijdens de eerste gebruiksdag door de slappe zijoverspanning te observeren.
  • Na een paar dagen gebruik zullen de riemen zich in de schijfgroeven nestelen en kan het nodig zijn om de riem opnieuw af te stellen om een ​​lichte buiging in de slappe zijde van de aandrijving te behouden.

Productvarianten

ProductModelAfmeting M4L, A of AX Riemafstand Dia.4LA of A Belt Pitch Dia.GezichtsbreedteHub LocatieIndustrie nummertraagheid WRBinnen Dia.Prijs
TB WOODS BK100 V-snaarschijf Afneembaar 1groef 9.75 Od | AE6FMW 5RJG0 BK1001 / 2 "9"9"0.88 "-BK1000.44 lbs.-sq. voet8"€121.67
TB WOODS BK105 V-riemschijf Qd 10.25 Inch Buitendiameter 1 Groef | AE6FMX 5RJG1 BK1051 / 2 "9.5 "9.5 "0.88 "-BK1050.53 lbs.-sq. voet8 1 / 2 "€128.01
TB WOODS BK110 V-snaar Poelie Qd 10.75 Inch Buitendiameter 1 Groef | AE6FMY 5RJG2 BK1101 / 2 "10 "10 "0.88 "-BK1100.62 lbs.-sq. voet9"€142.72
TB WOODS BK115 V-riemschijf Qd 11.25 Inch Buitendiameter 1 Groef | AE6FMZ 5RJG3 BK1151 / 2 "10.5 "10.5 "0.88 "-BK1150.71 lbs.-sq. voet9.5 "€129.47
TB WOODS BK120 V-riemschijf Qd 11.75 Inch Buitendiameter 1 Groef | AE6FNA 5RJG4 BK1201 / 2 "11 "11 "0.88 "-BK1200.83 lbs.-sq. voet10 "€158.21
TB WOODS BK130 V-riemschijf Qd 12.75 Inch Buitendiameter 1 Groef | AE6FNB 5RJG5 BK1301 / 2 "12 "12 "0.88 "-BK1301.16 lbs.-sq. voet11 "€166.66
TB WOODS BK140 V-riemschijf Qd 13.75 Inch Buitendiameter 1 Groef | AE6FNC 5RJG6 BK1401 / 2 "13 "13 "0.88 "-BK1401.52 lbs.-sq. voet12 "€183.58

Algemene inlichtingen

Neem direct contact op met uw accountmanager voor persoonlijk advies.
We zijn beschikbaar maandag tot vrijdag, van 07:30 tot 17:00.

TB WOODS BK90 FHPQTBushed V-riemschijf, gietijzer, 4L type riem, 8.4 inch datum dia.
€112.56 /eenheid